https://picasion.com/

UZUNKÖPRÜ'NÜN TARİHİ OKULLARIMIZDA DERS KİTABI OLUYOR



 Uzunköprü Milli Eğitim Müdürü Eralp Akman, ilçemizin tarihi, kültürü, sosyo-ekonomik yapısı, coğrafyası ve tüm değerlerini kapsayan “UZUNKÖPRÜ’YÜ OKUYORUM” isimli ders kitabı hazırlandığını ve önümüzdeki Eğitim-Öğretim yılında ilkokul 3’ncü sınıf öğrencilerinin Serbest Etkinlik derslerinde eğitim materyali olarak kullanılacak.

Kitabın planlama, hazırlık ve basım aşamalarındaki desteklerinden ötürü emeği geçen tüm idareci, Öğretmen, Komisyon Üyeleri ve kitabın hazırlanışında emeği olan basım yeri çalışanlarına teşekkür eden İlçe Milli Eğitim Müdürü Eralp Akman, “Bir hayalimiz daha gerçekleşti” diyerek tüm öğrencilere hayırlısı olsun dedi.

“Uzunköprü’yü Okuyorum” ders kitabının bir örneğini Uzunköprü Kaymakamı ve Edirne Vali Yardımcımız Hakan Yavuz Erdoğan’a valilik makamına giderek takdim ettiklerini belirten   Müdür Eralp Akman, kitap hakkında yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi

Uzunköprü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde “Uzunköprü’yü Okuyorum” kitabı ilçemizde görev yapan 9 idareci ve öğretmenden oluşan bir komisyon tarafından öğrencilerimizin ilçemizin tarihi, kültürü, sosyo-ekonomik yapısı, coğrafyası ve tüm değerlerini öğrenip, içselleştirmesi amacı ile hazırlanmıştır.  Uzunköprü’yü Okuyorum kitabının yeni eğitim-öğretim yılında İlkokul 3.sınıf kademesindeki sınıflarımızda Serbest Etkinlik derslerinde eğitim materyali olarak kullanılması planlanmaktadır.

Kitabımızın planlama, hazırlık, uygulama ve basım aşamalarında değerli desteklerini esirgemeyen Edirne Vali Yardımcımız ve aynı zamanda Uzunköprü Kaymakamımız Sayın Hakan Yavuz Erdoğan’a teşekkürlerimizi saygılarımızla arz ederim. Komisyon üyelerimiz ile birlikte bizleri makamında misafir eden Sayın Kaymakamımıza kitabın basılı halini arz ettik. Her projemizde olduğu gibi kitap çalışmamızda da bizlere liderlik eden Edirne İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Dr.Önder Arpacı’ya şükranlarımızı arz ederim. Kitabımızın tüm hazırlık süreçlerinde emeği bulunan komisyon üyesi öğretmenlerimiz Sayın Hakan Çiçek, Sayın Lütfü İhsan Dinç, Sayın Hülya Demirci, Sayın Özlem Demir, Sayın Ömer Aşıcı, Sayın Süreyya Doğan, Sayın Coşkun Altay, Sayın Pınar Öğüt ve Sayın Elçin Özkara’yı başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederim. UZUNKÖPRÜ’YÜ OKUYORUM projesinin gerçekleştirilmesinde sundukları kıymetli katkıları için Uzunköprü Gazetesi imtiyaz sahibi Sayın Adnan İhtiyaroğlu, Yazı İşleri Müdürü Sayın İlker Ayvacı ve kitabımızın görsel tasarım çalışmaları ve editörlüğünü üstlenen Sayın Ayşe Ünel’e teşekkürlerimizi sunuyorum.

KAYNAK UZUNKÖPRÜ GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.