https://picasion.com/

Kayyum tehlikesi ile karşı karşıya kalan Uzunköprüspor’un mevcut durumu her geçen gün kötüleşiyor.



 İlçemizi üç yıldır Bölgesel Amatör Ligde temsil eden ancak Olağan Genel Kurul’da yönetime talip çıkmaması dolayısıyla 2 yıl önce olduğu gibi bu yılda kayyum tehlikesi ile karşı karşıya kalan Uzunköprüspor’un mevcut durumu her geçen gün kötüleşiyor.

5 Ekim tarihinde başlayacak bölgesel amatör lig öncesinde şu anda yönetim kurulu, teknik direktörünün yanı sıra kadrosunda hiçbir futbolcusu bulunmayan Uzunköprüspor’un mevcut hali taraftarlarını üzerken, bu konuda son yapılan açıklama tehlikenin boyutunu gözler önüne serdi.

“4 GÜN İÇİNDE YÖNETİM OLUŞMAZSA KULÜP KAPANMA SÜRECİNE GİRECEK”

Uzunköprüspor mevcut yönetim kurulundan yapılan açıklamada takımın BAL liginde kalması için yeni yönetim seçilmesi gerektiği ve önlerinde bununla ilgili sadece 4 gün kaldığı ifade edilerek şu bilgilendirme yapıldı; “Yapılan olağanüstü genel kurul da yönetime aday çıkmadığı kamuoyunca bilinmektedir. Geçen süreçte herhangi yönetim girişimi olmamıştır liglerin başlamasına 1 ay kalmasına rağmen herhangi bir girişim ve yönetim adayının olmaması Uzunköprüspor un BAL ligine katılma ihtimalinin zor gözüktüğü anlamına geliyor

29 Eylül tarihine kadar yeni yönetim kurulunun görev ve yetkileri dernekler masası ve federasyona bildirilmediği takdirde kulübün önce faaliyetleri durdurulacak sonrasında kapanma süreci başlayacaktır ve bu sezon Bölgesel amatör Lig den süper amatör e düşecektir

KAYNAK UZUNKÖPRÜ GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.