https://picasion.com/

Uzunköprü Öğrenci servis fiyat tarifesi belirlendi

 


Uzunköprü Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Kemal Cingöz, 2021-2022 Eğitim Öğretim yılı içinde geçerli olacak öğrenci servisleri yeni fiyat tarifesinin açıkladı.  Konuya ilişkin olarak gazetemize açıklamalarda bulunan Uzunköprü Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Kemal Cingöz; “2021- 2022 eğitim öğretim yılı için öğrenci servis ücret tarifesi belirlenmiş bulunmaktadır. Buna göre Muzaffer Atasay Anadolu Lisesi 300,00 TL, Uzunköprü Mesleki Lise ve Dengi Okullar 290,00 TL, Uzunköprü İlköğretim okulları 275,00 TL olarak belirlenmiştir. Alınan bu kararın öğrencilerimize, velilerimize ve şoför esnafımıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi


  

KAYNAK UZUNKÖPRÜ GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.