https://picasion.com/

Uzunköprü Muhtarlar Derneğinde Nöbet Değişimi Muhtarların Başkanı ÖZTÜRK Oldu

 


23 Ağustos 2021 Pazartesi günü Uzunköprü Mahalli İdareler Köy ve Mahalle Muhtarlar Derneği adı altında son olağan kongresi yapıldı.

 

Kongrede Fesih edilen derneğin yeni adı Uzunköprü Köy ve Mahalle Muhtarları Derneği olarak kabul edildi.

 

Üyelerin oylarıyla yeni başkan Karayayla Köyü Muht



arı Nevzat Öztürk oldu.

 

Belediye İş Merkezi üçüncü katında bulunan dernek binasında bugün saat 10.00 yapılan kongre sonucunda Köy ve Mahalle Muhtarlar Derneği yönetim kurulu ve başkanı belirlendi.

 

Dernek başkanlığına seçilen Köy ve Mahalle Muhtarlar Derneği Nevzat Öztürk; “Dernek olarak çalışmalarımızı daha etkili olarak sürdüreceğimize inanıyor ve yönetim kuruluna seçilen arkadaşlarımızla beraber derneğimizi daha çok çalışarak iyi yerlere getireceğimize inancımız tamdır” dedi.

 

Kongre Divan Heyeti seçimi ile başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından söz alan Başkan Önder Kuruşar; “Yönetim anlayışımızda vatandaşlarımızın, devletimize ihtiyaç duyduğu anda ilk çalacak kapılarının Muhtarlarımız olduğu için en ücra yerleşim yerine bile çağdaş kamu yönetimi anlayışını taşıyarak hem sevinçte, hem de hüzünde halkımızın her zaman yanında ve hizmetindedir.” İfadelerine yer veren Kuruşar,

 

“Vatandaşlarımıza en yakın idari birimimiz olan Muhtarlarımız, Devletle Mahallelerimizin ve köylerimizin gelişimi ve değişimi konusunda işbirliğine çözüm sürecine ortaklık ederek kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde halkımıza ulaştırılmasında önemli bir görevi yerine getirmektedir” Konuşmasının son bölümünde  bugüne kadar derneğimize emeği geçen Başkanlara Yönetim Kurulu Üyelerine, Muhtarlara ve emeği geçen herkese teşekkür eden Başkan Önder Kuruşar yeni seçilecek Yönetim Kuruluna başarılar diledi.

Kongreye katılan 55 üyenin oylarıyla seçilen yeni yönetim kurulu şu üyelerden oluştu.

 

Başkan Nevzat Öztürk

Yönetim Kurulu (Asil) Önder Kuruşar, Özgür Çevik, Bilal Altan, Cevdet Yavuz, Şenol Mercan, İsmail Özer, Temel Aydar, İsmail Şencan ve İsmail Erdoğan Asil üyeliklere seçilirken Okan Paçor, Kadir Akgün, Tuncay Üye, İskender Onur Atay ve Zafer Turgay Yönetim Kurulu yedek üyeleri oldular.

 

Denetim Kurulu (Asil) Metin Dinç, Sabri Postacı ve Remzi Çevik Denetim Kurulu Yedek üyeliğine ise Erhan Dindar, Recep Tane ve Mümin Taş seçildiler.

KAYNAK GÜRSES GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.