https://picasion.com/

Uzunköprülü Böbrek Hastası Bayram Topuz Yardımınızı Bekliyor.






 Uzunköprü Rıza Efendi Mahallesi'nde oturan böbrek hastası Bayram Topuz kardeşimizin çok önemli bir sorunu var hesabında maaşı gözükmesine rağmen 2 yıldır maaş alamadığını belirti bu nasıl iştir hani devletimiz yoksulun yanındaydı sayın yetkililer bu soruna lütfen bir çare bulun duyarlı vatandaşlarımız da da destek bekliyoruz bayram kardeşimiz sorununu altta açıkça belirtti 


Ben 55  yasindayim diyaliz hastasıyım.. yani böbrekler bitik makinaya bağlı yaşıyorum..  ve bu makinaya bağlı insanın eski eşi nafaka yükseltme davası açıyor ve kazanıyor.. diyaliz hastasının maaşına el koyuyorlar.. 2 yıldır elime maaş geçmiyor.. Allah razı olsun annem var .. sayesinde yaşamaya çalışıyorum.  :( :( Ve bu ülkede yonetim var dimi ?? Dedikleri su : maaş gorunuyo :( :( çok çaresizim nolur yardım edin bana :( :(

İletişim için tıklayın

WhatsApp ve mesenger 05357737378

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.