https://picasion.com/

Uzunköprü Çöpköy'lü Furkan Arda’dan bir başarı daha

 


Kapaklı’da ikamet eden Çöpköy doğumlu 18yaşındaki Furkan Arda, geçtiğimiz günlerde 6’ıncı Uluslararası Türkiye Açık Kick Boks Avrupa Kupası yarışmasında ikinci oldu. Katıldığı ulusal ve uluslararası şampiyonalarda önemli dereceler elde eden, son olarak katıldığı Uluslararası Avrupa Muay Thai Şampiyonası’nda bronz madalya kazanan Kapaklı Ertuğrul Gazi Anadolu Lisesi öğrencisi Furkan Arda, Antalya’da düzenlenen 6. Uluslararası Türkiye Açık Kick Boks Avrupa Kupası yarışmasında Avrupa 2’ncisi oldu.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri alınarak gençler ve büyükler kategorilerinde gerçekleştirilen ve yaklaşık 30 ülkeden bini aşkın sporcu katıldığı organizasyonda Furkan Arda, ikinci maçında sakatlanmasına rağmen 5 maç daha devam ederek 2’nciliği kaptırmadı.  Furkan  Arda’nın en büyük destekçisi olan Baba Harun Arda, “Antalya’da yapılan 10 Ülke ve 1500 sporcunun katıldığı Uluslararası Avrupa Kick Boks Şampiyonasında Oğlum Furkan Arda 2’nci olarak bizleri gururlandırdı. Oğlumu yetiştirip bu günlere getiren Arif Değirmenci Hocama teşekkür ediyorum. Genç sporculara maddi-manevi destek veren Kapaklı Belediye Başkanı Sayın Mustafa Çetin’e teşekkür ederiz. Oğlumun şahsi sponsoru Huzur Kıraathanesi Sahibi Hüseyin Bıyık’a teşekkür ederim. Emeği geçen ve destekleyen herkesten Allah razı olsun” dedi.

“BÖYLE BİR BAŞARIYI ELDE ETMEK BENİM İÇİN ONUR’’

13 yaşında Kick Boks ile tanıştığını dile getiren Furkan Arda, ‘’Daha önceden amatör olarak futbol ile uğraşıyordum. Daha sonra internette Kick Boks’u gördüm ve bu spora başlamak için aileme baskı yaptım. Babamlar tehlikeli bir spor olduğunu söyleyerek karşı çıktı fakat ben kendilerini ikna ettim. Başladığım zaman şampiyon olmak benim için hayaldi fakat çok çalışarak bu hayalimi gerçekleştirdim. Avrupa Şampiyonu olduğumda ülkemi en iyi şekilde temsil ettiğim için çok mutlu oldum. Böyle bir başarıyı elde etmek benim için çok büyük bir onur. ’’ dedi

KAYNAK UZUNKÖPRÜ GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.