https://picasion.com/

Uzunköprü Atatürk Ortaokuluna Başarı Belgesi



 Uzunköprü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün, LGS ve YKS sınavına hazırlanan öğrencilere destek olabilmek adına her akşam online soru çözüm saatleri düzenleyerek başlatmış olduğu “Adım Adım YKS” -“Adım Adım LGS” projesine öğrencilerin ilgisi bir hayli yüksek oldu.

Uzun süredir devam eden projeye dair etkili çalışmalarınla ön plana çıkan okullarımızdan Atatürk Ortaokulu’nun Müdürü Hüseyin Günday ve öğretmenleri, Uzunköprü Kaymakamı Hakan Yavuz Erdoğan tarafından başarı belgesi ile ödüllendirildi

Uzunköprü İlçe Milli Eğitim Müdürü Eralp Akman Atatürk ortaokulu müdür ve idarecilerine teşekkür ederek yaptığı açıklamada;

“LGS’de soru çözümü saati oluşturup, her akşam gönüllü öğretmenlerimiz, yaptıkları çalışmalar ile öğrencilerimize bir soru daha fazla görsünler diye uğraşan, bizlere fikir verip uygulamanın ilçe geneline yayılmasını ve LGS ve YKS hazırlık soru çözüm saati oluşmasını sağlayan Atatürk Ortaokul’u müdürümüz ve öğretmenlerimiz Kaymakamımız Sayın Hakan Yavuz Erdoğan tarafından Başarı Belgesi ile taltif edildiler.” dedi.

KAYNAK UZUNKÖPRÜ GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.