https://picasion.com/

Edirne Belediyesi nde ETUS Rezaleti sahipsiz mi Bu Belediye.

 


Gün geçmiyor ki Edirne toplu taşıma Etus tan ÅŸikayetler art  arda geliyor kim ilgileniyor bu Edirne Belediyesi ile Belediye BaÅŸkanı ne iÅŸe yarıyor toplu taşıma fiyatlarına zam üstüne zam yapmasını iyi biliyorsunuz vatandaÅŸ bedava seyahat etmiyor verdiÄŸi paranın karşılığında hakettiÄŸi hizmeti almak en doÄŸal hakkı yapacaksanız yapın bu iÅŸi yapamazsan bırak baÅŸkası yapsın sahipsiz mi koskoca Edirne Belediyesi iÅŸte maÄŸdur olan bir ÅŸikayet çi

26 kasım da güzel bir etkinliğe damga vuran Etus rezilliği giderken 45 dakika verem Hastanesi durağında minibüs bekledim gelirken saat tam 17 de Buz hanenin karşısındaki durakta tam 1 saat 15 dakika bekledik arayınca lütfedip minibüs gönderdiler tam bir rezillik 22M0171 plakalı aracın şoförü ralli yemi katılacaksınız arkadaş can taşıyorsun kavun karpuz değil bir kişi fazla yolcu alabilmek için aşırı süratle gitmesi uyarınca hakaret etmesi tam bir rezalet bugün aynı şeyleri yaşayan herkez şikayetçi olsun @edirnebelediye #@etus#

Buyurun bir ÅŸikayetçi daha. 

Bu plakalı Etus aracı dün saat 16 30 da fakülteden çıktım yaklaşık 16 45 gibi 3a minibüsü geldi pazara gidiyor mu diye sordum hayır dedi kaç gidiyor diye sordum bilemem dedi kızımda binelim anne dedi ben 3 ayak baston kullanıyorum arabaya binmeye çalışırken şoför hadi abla seni mi bekleyeceğim işimiz gücümüz var dedi bende sporcu değilim herhalde atlayayım görmüyor musun dedim arabaya binemiyorsun ama pazara gitmeyi düşünüyorsun diye laf yedim şoför 65 yaş civarında idi fakülte ile devlet hastanesi arasında o kadar hızlı gitti ki önündeki aracı geçsin de yolcu alsın diye bu kadar hızlı ordu evine geldiğini hatırlamıyorum basılan duraklarda da durmadı şoförler çok saygısız öğrencileri azarlıyor lar konserve gibi dolu üst üste hastalık bitti de bizim mi haberimiz yok yeter artık

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.