https://picasion.com/

Hani Devlet Hastanelerinde PCR Testi Bedavaydı 6 TL Katılım Payıda Ne Oluyor.

 


Hükümet mi yalan söylüyor Devlet hastaneleri mi bildiğini okuyor ben İstanbul samatya eğitim ve araştırma hastanesinde ücretsiz yaptırdığım pcr testini Edirne 1.ci murat Devlet Hastanesinde 6 TL Katılım Payı ödeyerek yaptırmak zorunda kaldım ayrıca samatya Hastanesinde 10 dakikada yaptırdığım pcr testini Edirne 1.murat Devlet Hastanesinde bir buçuk saate yaptırabildim ÜSTELİK kuyrukta yoktu neymiş efendim 5 kişi olunca içeri alınıyormuş böyle saçma bir uygulama olur mu belki işe yetişmek zorunda olan birisi var  ya 4 kişi gelmez ise bütün gün bekleyecek miyiz sayın sağlık bakanı lütfen bu konuya bir el atın

HABER FOTO DEVRİYE MEDYA 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.