https://picasion.com/

Uzunköprü Yeniköylü, eski toprak Mahmut Amca 98 YAŞINDA KORONAVİRÜSÜ YENDİ

 


İlçemize bağlı Yeniköy mahallesinde yaşayan 4 çocuk ve 6 torun sahibi Cumhuriyetin ilanıyla yaşıt olan Mahmut Aksoy , Oğlu İsmail Aksoy, gelini Sevim Aksoy ile beraber yakalandığı koronavirüsü yendi. Yeniköy mahallesinde yaşayan 98 Yaşındaki Mahmut Aksoy 30 mart 2021 tarihinde Koronavirüs test sonuçlarının pozitif çıkması üzerine 9 gün boyunca   Uzunköprü Devlet Hastanesinde tedavi gördü ve kısa sürede sağlığına kavuştu.

Hastaneden taburcu olan Mahmut Aksoy , yaşadıklarını anlattı. öğütler verdi. Virüsün kendisinde halsizlik, iştahsızlık ve hafif daralma yaşattığını anlatan Mahmut Aksoy, “Hastaneye götürdüler beni. Bana da virüs olduğumu söylemediler. Hemen acil olarak beni hastaneye yatırdılar. Doktorumuz beni tedavi etti. 10-12 gün yattık geldik, ondan sonra da bir şey olmadı Allah’a şükür. 98 yaşındayım Eşimi 5 yıl önce kaybettim. Oğlum ve gelinim beni çok iyi bakıyor. Şuan kalça kemiğim kırık. gezemiyorum , yiyip içiyorum. 98 yıllık  yaşamımda neler neler yaşadım. Anlatmaya kalksam. Günler aylar yetmez. Sağlığımı dört şeye borçluyum. Birincisi yaşlanmayı kabul etmedim. İkincisi karamsarlığı hiç kabul etmiyorum. Üçüncüsü ise maddiyata esir olmayacaksın. Dördüncü olarak hanımın iyi olacak, o zaman yaşlanmazsın Koronavirüs ‘le  Bir sıkıntım yok Allah’a şükür. Şu an için ağrıyan, beni rahatsız eden bir yerim yok, iyiyim” dedi.

KAYNAK UZUNKÖPRÜ GAZETESİ 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.